fredag den 7. februar 2014

Hvad skal du strikke? / What are you going to knit?

Om 10 timer begynder åbningsceremonien til vinter-OL i Sochi. Som sædvanlig er der en Ravelry-event samtidig (Ravellenics), der oftest går ud på at strikke en ting, der skal startes under åbningsceremonien og være færdig inden den afsluttende ceremoni.
Jeg må indrømme - jeg har ikke lige et nærmere defineret projekt til formålet. Jeg skal nok strikke min "tro flytter bjerge" færdig og måske min "tempelblomst". Men man må også godt deltage med noget, der allerede er startet!
Jeg glæder mig til at se snowboard og skiløb. Altså, det, jeg får set.
Hvad skal du se? Skal du være med i Ravellenics, og hvad skal du strikke?

In 10 hours, the opening ceremony for the olympic winter games in Sochi will begin. As usual, there is a Ravelry-event (Ravellenics), usually with the rule that you knit something that should be started during the opening ceremony and needs to be finished before the closing ceremony.
I have to admit - I don't have an exact project for this. I think I'll finish my "faith moves mountains" and maybe my "temple flower". But you are allowed to finished a work in progress!
I'm looking forward to watching snowboard and skiing. Well. The things I will have time to watch.
What are you going to watch? Are you going to join the Ravellenics, and what will you knit?

14 kommentarer:

  1. Jeg holder mig til et af mine mange igangværende projekter. Sidder pt med Cecilia cirkelbluse af Lene H. Samsøe

    SvarSlet
  2. Jeg er også til vinter-OL. Især curling vil jeg gerne se Wee Wee Danmark. Jeg skal helt sikkert strikke på min tunika fra sandnes. Da jeg strikker den med ekstra længde ca. 10 cm bliver det til en kjole.
    Godt Vinter-OL til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde. Nu har jeg set snowboard. Det var sjovt! (Og der var en der strikkede....)

      Slet
  3. Jeg er ikke med på Ravelrys denne gang, men noget OL skal jeg da helt sikkert se. Jeg har et par ting igang pt og de får lov at vokse stille og roligt!

    SvarSlet
  4. hepper herfra, og er selv med for 1. gang. Spændende om vi når målene :0)

    SvarSlet
  5. Der er jo skoleferie, og når jeg ikke skal lave elevplaner og sove, skal jeg strikke og se curling.

    SvarSlet
    Svar
    1. God måde at bruge sin vinterferie på!

      Slet
  6. Jeg ville så gerne være med i sådan en udfordring, men jeg har i forvejen gang i et flettet sjal og en anden udfordring, for ellers var jeg hoppet med på noget OL-halløj.
    Det er altid sjovt med strikke-sammen-projekter.

    SvarSlet
  7. oh . . i'm in the middle of the ysolda knit-a-long . . maybe i should just try to finish that by the end of the olympics! though i have grand illusions of catching up with everyone and finishing next week . . i do have several projects i could attempt to finally finish . .

    SvarSlet
    Svar
    1. You should go for it! I will cheer you along.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails