mandag den 20. marts 2017

Hjemme er, / Home is

For mig er hjemme ensbetydende med småsnakkende undulater. Det er så hyggeligt! Knap så hyggeligt, når jeg har gæster, og de sidder og råber med. Temmelig højt!
De her strikkede undulater larmer ikke så meget. De sviner nok heller ikke så meget som mine levende gør.
Nå ja - og så bliver de siddende, hvor de er sat.

For me, home means chattering budgies.
It's so nice! Much less nice when I have visitors and the birds are sitting there, yelling to be heard. Loud!
These knitted budgies won't make much noise. They won't mess up everything the same way my live ones do, either.
Oh well - and they stay where you put them.

4 kommentarer:

  1. Du har ret. De grisser,😆 vi har selv 2stk. Det er så hyggeligt når de sidder og pludrer og knirker. Skønne ikke-grissende stillesiddende strikkede undulater. Og velkommen hjem igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. De grisser helt vildt! Men hold op, hvor er de søde.
      Og tak skal du have! Det er også dejligt at være hjemme.

      Slet
  2. Minder mig lige om "Bedstes" store papegøje, der i den grad kunne ødelægge en familiefest med sine skrig. Den er heldigvis afsat til anden side nu. Undulater er langt mere hyggelige. Og især da de strikkede ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, nej, papegøjer skriger rigtig højt! Det gør mine undulater ind imellem også. Hvis man øger lydniveauet, skriger de bare højere....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails