tirsdag den 14. marts 2017

Moster-dag / A day with moster

I går brugte jeg dagen sammen med min mindste nevø. Der var kommet en hel del sne, men ikke noget der forhindrede os i at gå hen til "Nick's House of Pancakes" for at få morgenmad.

Yesterday, I spent the day with my youngest nephew. We had had a lot of snow, but nothing could stop us from walking to "Nick's House of Pancakes" to get breakfast.
Man får seriøst store og mange pandekager, og ingen af os kunne spise op. Resten af dagen blev brugt i boghandel, slikbutik og hobbybutik, inden vi gik i biografen og så "Rock Dog" (som faktisk var udmærket!). Det var utroligt hyggeligt, og dejligt, at man kan udnytte tiden herovre til at være sammen med ham. Det er jo lidt svært lige at få ham forbi til overnatning. Selv, hvis han boede i Danmark, fordi jeg kommer så sent hjem fra arbejde.
Aftenen gik med at hjælpe hans storesøster med at finde bukser.

You get a serious amount of very big pancakes, and neither of us could finish. The rest of the day was spent in the book store, candy store and craft store, before we went to the movie theater to watch "Rock Dog" (which was a pretty nice film!). We had a wonderful time, and it's nice being able to be with him while here. It is difficult to have him for a sleep-over. Even, if he still lived in Denmark, since I get home from work very late.
The evening was spent helping his sister finding jeans.
Desuden er jeg kommet godt i gang med billedet på deres storebrors trøje. Sweateren skal helst blive færdig inden jeg rejser hjem, så jeg ikke behøver sende den. Den har været alt for længe undervejs, men nu hjælper det på det!

I also started the picture on their big brothers sweater. I want to finish the sweater before I go home, so I won't have to mail it. It has been far too long in the making, but now it's starting to look like something that might become and actual sweater!

4 kommentarer:

  1. Haha, jeg måtte lige tilbage til overskriften, da jeg havde læst indlægget, fordi det ikke rigtig hang sammen. Jeg havde læst det som MONSTER-dag. Moster-dag passede jo lidt bedre.

    SvarSlet
    Svar
    1. De har indimellem kaldt min monster-moster, så helt skævt er det ikke. Når man står med 3 børn der ikke hører efter, kan man blive lidt monster-agtig.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails