mandag den 6. marts 2017

Til golfbanen / For the golf course

I går lærte jeg noget nyt. Jeg lærte, at golfkøllebetræk (det hedder det vel?) ikke bare er for sjov, men faktisk sørger for at køllerne ikke larmer så meget når de støder ind i hinanden i tasken.
Ikke, at jeg spiller golf, men derfor kan det da godt være, at nogle af jer derude har brug for betræk? May the force be with you. (Man kan finde de forskellige broderier til de forskellige figurer på hendes blog, hvis man kigger lidt rundt.)

Yesterday, I learned something new. I learned, that golf club covers are not just for fun, but actually make sure the clubs will make less noise when bumping into each other in the bag.
Not that I play golf, but maybe some of you out there need covers? May the force be with you. (You can find the double stitch patterns for the different characters if you look around the blog a bit.)

2 kommentarer:

  1. Haha, - min søster drømte forleden, at jeg var ved at rydde mit hus, og i den forbindelse hæklede og strikkede jeg sko til alle mine møbler. Måske skulle det også være med broderi?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails