lørdag den 4. marts 2017

Forberedelser / Preparations

Om en uge sidder jeg hos Frikke'rne. I Ann Arbor. Jeg glæder mig! Der er lidt slik på lager, jeg har købt leverpostej og lagkagebunde, og kufferten er faktisk båret op allerede. Selv om jeg har gæster i morgen.
Denne gang er der særlige planer. Dels fylder min søster (min LILLEsøster!) 40, dels har jeg fået lovning på at besøge hendes kollega og kollegaens alpacafarm! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal forvente - jeg skal lige nå at have strikket et (ekstra) par strømper som tak (til kollegaen), men jeg glæder mig.......

In a week, I'll be at the Frikke resident. In Ann Arbor. I can't wait! I stashed some candy already, I bought liver paté and the layers for Danish lagkage, and my suitcase is already picked up from the basement. Although I'll have visitors tomorrow.
This time, there are special plans. My sister turns 40 (my BABY sister!), and we are also going to visit her colleague and the colleagues alpaca-farm! I have no idea what to expect - but I need to make a(n) (extra) pair of socks as thanks (to the colleague), but I'm so excited......

12 kommentarer:

  1. God tur, jeg håber du har leverpostejen i fryseren?

    SvarSlet
    Svar
    1. DET kan du tro! Frossen leverpostej holder sig fint koldt hele vejen over Atlanten.

      Slet
  2. Besøg hos alpaca'er!! Hvor heldig har du egentlig lov at være? Det bliver spændende at høre om, uanset hvad der møder dig.
    Rigtig god tur til alle oplevelserne!
    Hanne

    SvarSlet
  3. Nu har du jo den der spinderok (som din søde svoger har tænkt at mobbe dig med, når du kommer i øvrigt. Sådan een skulle du jo ALDRIG ha'!) så uld er godt, men meget uld er meget godt

    SvarSlet
  4. Avra hvor spaendende. Husk at tage en masse billeder.

    SvarSlet
  5. Det lyder vældigt spændende. Tænk at se den som leverer den gode uld til vores lækre garner. Rigtig god tur "derover".

    SvarSlet
  6. Du er altså fantastisk god til at besøge din familie, selvom de ikke er lige i nærheden. Det lyder spændende med den farm.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg savner dem jo, og så er det bare totalt afstressende at komme helt væk. Også selv om det er væk til ordentligt med selskab!

      Slet
  7. Troede ellers det skulle forestille et billede af familien Frikke ;) God tur!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan aldrig vide! Tak skal du have.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails