fredag den 3. marts 2017

Min dårlige samvittighed / My guilty conscience

Min helt store dårlige samvittighed lige nu er sweateren til min nevø på 17. Han har ønsket sig en sweater med billede foran - andet billede, men ellers samme koncept som sidste vinter. Han elsker virkelig den sweater, og han bliver helt sikkert lige så glad for den nye - når jeg engang bliver færdig.
Først tænkte jeg, at den nok blev færdig i Israel. Det gjorde ryggen da også næsten. Nu har jeg forstykke og første ærme i gang, og så MÅ den altså blive færdig, når jeg nu snart skal til USA. Det ville være totalt forfærdeligt at rejse hjem igen med ufærdig sweater! Jeg skal bare lige også nå at strikke nogle flere strømper.

My really bad conscience right now is the sweater for my 17 year old nephew. He asked for a sweater with a picture on front - another picture, but same concept as last winter. He really loves that sweater, and he is definitely going to love the new one too - once I get a grip and get around finishing it.
First, I thought I would knit it entirely in Israel. And so I almost did the back. Now I have the front and one sleeve on the needles, and then i NEED to get it done when I'm going to the US soon. It would be so horrible going back home with an unfinished sweater! I just need to knit a few socks, too...

4 kommentarer:

  1. Husk nu at bruge garn til mønstret, der ikke smitter af !! 😏

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er samme slags garn, så vi får se!

      Slet
  2. Saa er det godt der er tid i toget til Sverige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Njarh, ind imellem. Lige nu er der overhovedet ikke tid nok....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails