søndag den 26. marts 2017

Næste par / Next pair

Det næste par strømper er så småt i gang. Det er et rigtig fint, finsk mønster, og første gang jeg strikker "på finsk". Kom faktisk til at bruge lidt google translate, selv om jeg tænkte det nok skulle gå uden, men "mysteriet" var bare noget med hvilken strømpepind mønsteret skulle startes på, og det gjorde jeg ikke alligevel.....
Denne gang strikker jeg 2 på en gang - årsagen er meget enkel. Den ene strømpe hænger fast i garnskålen herhjemme, og så startede jeg en til som jeg kunne tage med.

The next pair of socks have been started. It is a very pretty, Finnish pattern, and my first time, knitting "in Finnish". Actually, I happened to use google translate a little big, although I thought I would manage without, but the "mystery" turned out to be instructions about which sock needle to start the pattern on, and I didn't do that, anyway....
This time, I'm making 2 at a time - the reason is very simple. On sock is stuck to the yarn bowl at home, and then I started another one to take on the go.

2 kommentarer:

  1. Og tilbage på tynde pinde? Hvor bliver det da et smukt mønster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige de her er på tynde pinde. Jeg har planer for resten af garnet, nemlig! Men de næste 2 par bliver på tykke pinde!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails