fredag den 31. marts 2017

Mindre ens / Less identical

Den sidste uge har jeg ikke været så meget hjemme, hvilket strømperne til dagens fødselsdagsbarn tydeligt vidner om. Den "frie" strømpe, der har været med rundt omkring, er snart færdig, mens "hjemme"-strømpen, som sidder fast i garnskålen, ikke er vokset meget.
Næste uge bliver bedre på det punkt, og jeg regner med, at strømperne kan foræres væk næste weekend, når vi ses til barnedåb. Begge strømper i færdig tilstand, altså!

This last week, I haven't spent much time at home, which can be clearly seen from the socks for today's birthday boy. The "free" sock, which has been coming with me, is almost done, while the "at home" sock, stuck to the yarn bowl, hasn't grown much.
Next week will be better, and I do count on giving away the socks next weekend, when we'll meet for baptism. Both socks, both done, you know!

6 kommentarer:

  1. Det er godt nok et flot mønster, - hep hep på det sidste arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes det er fantastisk flot!

      Slet
  2. De har/får et meget flot mønster. Jeg er sikker på du nok skal få den færdig i tide..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - ja, inden næste weekend når jeg det nok.

      Slet
  3. Rigtig flotte sokker, du er godt nok en speedstrikker. Din strikkeskål skulle have haft et hak hvor man kunne tage garnet ud istedet for et hul hvor garnet er ført igennem. Varme strikkehilsner fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, det havde været smart med et hak, men det vidste han ikke noget om, min nevø, og jeg ER virkelig glad for at han har brugt tid og tanker på at lave de skåle til mig!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails