lørdag den 25. marts 2017

Kjoler / Dresses

En af de meget hyggelige ting i USA er at se de utroligt fine kjoler til næsten ingen penge. Så endnu en gang kom der kjoler med hjem til småpigerne.
En fin kjole til hver med prikker, underskørt og flot sløjfe bagpå!

One of the wonderful things about the US is the very pretty dresses you can get very cheap. So once more, I bought home dresses for the little girls.
A pretty dress for each of them with spots, an underskirt and a pretty bow on the back!
Lille Frk. T1 får også en kjole med Gurli Gris. Jeg håber, det store, lyserøde skørt lever op til hendes lyserøde besættelse!

Little miss T1 will also have a dress with Peppa the pig. I do hope the big, pink skirt will fulfill her need for pink.
Frk. T2 får denne her. Måske lidt vinterlig, men farven er sååååå fin, og så må hun jo bruge den i den kolde tid inden det bliver rigtig forår!

Miss T2 will have this. Maybe a bit on the winter-colorscale, but soooo pretty, and then she can use it during the cold weeks before spring is really here!
Lillebror bliver ikke snydt. Jeg kunne ikke stå for et sæt med brandbiler!
Man kan så spørge sig selv - behøver jeg købe det? Næh. Men jeg synes det er så hyggeligt at kigge på, og det er virkelig trist, når jeg IKKE har nogen at købe det nuttede tøj til!
Jeg venter stadig med rædsel på den tid, hvor det eksploderer i babyer i familien, og hvor jeg vel ikke kan blive ved at overøse hvert barn på samme måde......

Little brother won't be left out. I just loved this suit with firetrucks!
You could ask yourself - do I need to buy it? No. But I do love looking at it, and it is really sad, when I haven't got anyone to buy cute stuff for!
I'm still waiting in horror for the times when the family will explode in babies. At that time, I guess I won't be able to drown every baby in clothes in the same way.....

4 kommentarer:

  1. Kan man goere andet end at smelte???

    SvarSlet
  2. Det er da megahyggeligt at købe gaver. Der er garanteret nogle, der bliver glade. Meget fine kjoler, og de stribede bukser ligner dem jeg havde på, da jeg blev student i 77. Da var smækbukser med mælkedrenge-strib nemlig moderne. Dine er nu meget mere nuttede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare det bedste at købe gaver! De stribede bukser er SÅ søde. Jeg elsker både striberne og smækbukserne!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails