torsdag den 9. marts 2017

1 arbejdsdag tilbage / 1 workday left

Der er bare 1 dag tilbage, inden ferien starter. Hold op, hvor er det skønt! Det er gået som en leg at stå tidligt op for at komme på arbejde - muligvis, fordi jeg har kunnet være hjemme om aftenen denne uge, hvilket er fuldstændig overdrevet herligt! At være hjemme 5 aftener i træk er total luksus her hos mig, og jeg har nydt det.
Kufferten er i gang med at blive pakket. Med det vigtige. Gaver, lagkagebunde, slik og strikketøj.

There is just 1 day left, before my vacation starts! Oh my, how great that is! It's been so easy getting up early to go to work - possibly because I've been at home all evenings this week, which is incredibly amazing! Being at home 5 nights in a row is total luxury here at my place, and I really enjoyed it.
The suitcase is getting packed. Important stuff. Gifts, layers for layer cake, candy and knitting.
Min nevø - ham der har fødselsdag i morgen - kommer i aften. For at få sin gave. Da jeg købte den, faldt jeg lige over nye Zelda-øreringe! Det bliver spændende, om NOGEN på arbejde kan genkende dem! De er begyndt at lægge mærke til mine øreringe, nemlig.
God torsdag!

My nephew - the one celebrating his birthday tomorrow - is coming tonight. To get his gift. When I bought it, I stumbled across these new Zelda-earrings! It will be interesting whether ANYONE at work will recognize them! They starting noticing my earrings, you know.
Happy Thursday!

6 kommentarer:

  1. Hvordan fragter du lagkagebunde uden at de knækker?😊 god ferie og herlige øreringe...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, DET spekulerede jeg også over! Men de ligger i en papkasse, og så kommer de med i håndbagagen. Håber på det bedste!

      Slet
  2. Vil bare lige ønske dig en rigtig god ferie. Knus fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
  3. Skønt med udsigt til rejse.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails