fredag den 22. september 2023

21

Der er endelig kommet nogle møder med strikketid ind i min kalender, og det er bare herligt! I Stockholm fik jeg strikket strømper til en snart 6-årig. Hun kan virkelig ikke lide strømper på fødderne, og SLET ikke uldne strømper, så hun får altid i bomuld, hvis jeg lige kan finde noget. 
Denne gang var hun ekstra heldig - i en Kvickly i Aarhus fandt jeg små nøgler strømpegarn som stort set kun er bomuld, og jeg håber virkelig hun kan lide dem! 40 gram på pind 2,5, og så er de faktisk helt ens......

My calendar finally holds some meetings with time for knitting, and I just love it! In Stockholm, I knit socks for an almost 6 year old. She really doesn't like socks on her feet, and by NO means woolen socks, so for her it's always cotton, if I can find it. 
This time, she will be extra lucky - in a supermarket in Aarhus, I found these small skeins of sock yarn that's mainly just cotton, and I really hope she likes them! 40 grams on 2.5 mm needles, and they are actually identical.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails