fredag den 1. september 2023

Fint / Pretty

Mit strikkeri går stadig uhyggeligt langsomt. Jeg ved ikke hvorfor! Det er nok en skøn blanding af rigtig mange strømper samtidig (jeg er iøvrigt officielt forsinket med det viste par. Fødselsdagen var i går....) og lidt stress over den undervisning jeg skal forberede til på onsdag, hvilket gør at jeg prøver at være effektiv i toget. Tog og arbejde fungerer bare ikke for mig. Jeg er nødt til at slappe af når jeg sidder der! 
Nå. Men når jeg nu strikker på de her uendeligt langsommelige strømper kan jeg da i det mindste nyde det fine "Hedgehog" garn som blander farverne helt vildt smukt! God fredag!

My knitting is incredibly slow right now. I don't know why! It's probably a mix of a lot of socks simultaneously (by the way - I'm officially late with this pair. The birthday was yesterday....) and a bit of stress because I'll be teaching on Wednesday and need to prepare, which leads to me trying to be efficient on the train. Train and work just doesn't work for me. I really have to relax when I'm sitting there! 
Well. But now that I'm knitting these incredibly slow socks, at least I can enjoy the pretty "Hedgehog" yarn that mixes the colors so pretty! Have a nice Friday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails