fredag den 8. september 2023

Farver / Colors

Der er lige et par strømper mere som skal være klar. Helst inden weekenden er slut! Til min mindste nevø som har så store fødder!
Denne gang har jeg tænkt det skal være "Color Palette Socks" med alle mulige blå og lidt grønne striber. Jeg håber virkelig det bliver godt, for det er dem han får. Jeg håber også at dagens møde bliver rigtig godt og langt så jeg virkelig når noget!

There is another pair of socks that need to get done. I'd rather get them done before the weekend is over! For my youngest nephew who has quite big feet!
This time, I thought about making the "Color Palette Socks" with all kinds of blue and a bit of green stripes. I do hope they will turn out nice, because this will be what he gets. I also do hope that today's meeting will be really good and very long so I'll get to get things done!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails