tirsdag den 19. september 2023

Luksus / Luxury

Strømperne til min ældste niece er færdige. Hun skal jo helst ikke se dem før hun får dem, men de er svære at se på det her billede, ikke?

The socks for my oldest niece are done. I don't want her to see them before she gets them, but they really are difficult to see on this photo, right?
Det her må I til gengæld gerne se! En af mine kolleger skal snart forsvare sin ph.d. og jeg fandt rigtig luksusgarn og en luksusopskrift til hende!
Det fine Karen Noe sjal i virkelig lækkert, dansk-produceret garn og fint silkegarn. Jeg må hellere snart komme i gang hvis jeg skal nå det. 

You can see this, though! One of my colleagues will be defending her ph.d. soon, and I found real luxury yarn and a luxury pattern for her!
The very pretty Karen Noe shawl in delicious, all Danish yarn and pretty silk yarn. I'd better get started soon if I am to make it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails