søndag den 24. september 2023

22

Min niece havde fødselsdag i går og åbnede sin gave, så nu kan jeg godt vise hendes strømper her. Jeg synes de blev helt vildt gode! Garnet er købt i Doylestown på tilbud, men er noget rigtig lækkert strømpegarn med uld og silke. Virkelig flotte farver og virkelig blødt. 
De tog ikke super lang tid at strikke, eftersom der endelig er nogle møder i kalenderen - faktisk startede jeg en torsdag og blev færdig allerede om søndagen. Vildt hurtigt!

My niece's birthday was yesterday, and she opened her present, so now I can show her socks here. I think they turned out really nice! The yarn was bought in Doylestown on a sale, but is a really pretty sock yarn with wool and silk. Beautiful colors and so soft. 
They did not take long to knit, since I finally had some meetings planned - actually, I started on a Thursday and was done by Sunday. Really fast!
Mønsteret hedder "Woodland Walk Socks" og lå i min liste på Ravelry. Der er et meget fint lille bladmønster over 16 masker, og det var heldigvis nemt at lære udenad. Jeg brugte 70 gram af garnet. 
Lige nu holder jeg så en lille smule strømpefri. Ihvertfald nogle dage. Jeg går snart i gang igen!

The pattern is called "Woodland Walk Socks", and it was on my list at Ravelry. It has a very pretty leaf pattern over 16 stitches, and fortunately, it was easy to learn. I used 70 grams of yarn for the socks. 
So right now, I'm sock-free. At least for some days. I will start again soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails