tirsdag den 26. september 2023

Det føles lidt forkert / It feels a bit wrong

Da jeg var på Fanø købte jeg virkelig meget garn. Det var så dejligt! Jeg købte blandt andet noget virkelig lækkert, dansk-produceret uld og noget fint håndfarvet silke, og så købte jeg et mønster fra Karen Noe. Det hele skulle blive til et sjal til min kollega som snart skal forsvare sin ph.d. 
Det er bare lige det at jeg altså laver et trekantet sjal, hvilket er fuldstændigt anderledes end mønsteret. Men det bliver da pænt, ikke?

When I went to Fanø I really bought a lot of yarn. I loved it! Among other things I bought some really beautiful, made-in-Denmark wool and some really beautiful hand-dyed silk, and then I bought a pattern from Karen Noe. Everything should then be combined for a shawl for a colleague who will defend her ph.d. soon. 
The problem is just that I'm actually knitting a triangle shawl, which is so much different from the pattern. But it does look nice, right?

4 kommentarer:

  1. Det bliver rigtig pænt. Jeg har et sommerbluse, også fra Karen Noe, hvor det samme mønster er brugt. Og ud over at være pænt, er det også ganske sjovt at strikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja, det er sjovt at strikke, men man skal sandelig holde tungen lige i munden.... Især de første gange!

      Slet
  2. Det bliver rigtig flot jeg er vild med både farver og mønster

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails