fredag den 15. september 2023

Den sidste Fanø / The last Fanø

Denne weekend er der for sidste gang strikkefestival på Fanø. Det er meget mærkeligt! Fra næste år skal det hele foregå i Thy, og der kommer jeg vist ikke hen. De seneste år har jeg været til møde i Göteborg lige denne fredag og er kommet helt vildt sent til Fanø. Lige i år passer det en hel del bedre, eftersom jeg IKKE skal til Göteborg i dag og forhåbentlig kan komme i ordentlig tid fra København!
Jeg har endda nået at forberede mig. I Prag købte jeg de her små, søde dukker, som nu er lavet til maskemarkører til mine to veninder. 
Jeg håber de kan lide dem! Og jeg håber det bliver en rigtig dejlig weekend. 

This weekend is the very last time of the knitting festival at Fanø. It's so strange! From next year, everything will be in Thy, and I don't think I'll go there. These past few years I have been at a meeting in Gothenburg this Friday, so I've arrived crazy late to Fanø at night. This year, everything's better, since I do NOT have to go to Gothenburg today, and hopefully I'll leave Copenhagen at a reasonable time!
I even had time for preparation. In Prague, I bought these cute, small dolls that are now transformed to stitch markers for my two friends. 
I do hope they will like them! And I hope it will be a really nice weekend. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails