tirsdag den 12. september 2023

Gaver / Gifts

I plejer at se mine gaver her, og det får I også lov til i år! 
Min søde niece havde i al hemmelighed strikket strømper til mig! Helt vildt fine strømper med både striber og hulmønster. Faktisk tror jeg endda at hun bare havde fundet på mønsteret selv. Hun var virkelig glad og stolt, men jeg tror jeg er mindst lige så stolt! Og glad!
Hun gav mig også gavekort til en tur til Louisiana med besøg på den hyggelige café deroppe, en gave fra Frikkerne. Jeg glæder mig!

So usually you get to see my gifts here, and this year will be no exception!
My incredibly sweet niece had secretly been knitting socks for me! Really beautiful socks with both stripes and lace pattern! I actually do think she just made up the pattern. She was really happy and proud, but I do think I'm at least as proud! And happy!
She also gave my a gift card for a trip to Louisiana museum, including lunch at the really nice café, a gift from the Frikke family. I can't wait!
Min ældste nevøs piger kom meget spændte med en pakke hver til mig. Jeg fik både en hæklebog og garn som skulle passe til Ravenclaw og Slytherin. Frem for alt. (De er lige i Harry Potter alderen!)
Virkelig fint! Og jeg tror jeg må kigge nærmere i bogen. 

My oldest nephew's girls were very excited and each came with a gift for me. I got a crochet book and yarn that should be the colors of Ravenclaw and Slytherin. Mostly. (They are the Harry Potter age!)
Really nice! And I do think I will have to check out the book. 
Specielt fordi pigernes farbror kom med fyld og perler til øjne!!!!!!! Altså - sikke et tilfælde!

Especially since the girls' uncle came with padding and pearls for eyes!!!!! What a coincidence!

Jeg fik også den nye bog fra Anette Danielsen, Under Regnbuen, fra min bror. Endnu en meget fin bog fra den helt vildt flittige designer! 
(Jeg har klaget til hende over at hun udgiver så mange bøger. Hendes svar var at jeg bare måtte strikke lidt hurtigere.......)

I also got the very new book from Anette Danielsen, Under the Rainbow, from my brother. Another pretty book from this extremely active designer!
(I did complain to her that she is writing all these books. Her answer was that I need to knit a bit faster.....)
Gaven fra min niece i Brabrand havde jeg gemt til mandag morgen. Indeni var der det fineste "enhjørningegarn" og knapper! Samt noget brusesalt! Det var lige det som fik min fødselsdagsmorgen til at blive rigtig dejlig!

The gift from my niece in Brabrand was saved for Monday morning. Inside, there were the most amazing "unicorn yarn" and buttons! And shower salt! This was exactly what made my birthday morning really nice!

2 kommentarer:

  1. Herlige gaver. Man skal nok ikke være synsk for at se mere strik - forhåbentligt også hurtigere - i din fremtid. Nok engang tillykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - og ja, jeg strikker nok bare lidt mere.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails