mandag den 11. september 2023

Fødselsdag! / Birthday

I dag er det min fødselsdag! Jeg skal bare på arbejde, men der skal kage med OG jeg har kage i køleskabet til når jeg kommer hjem. Det er herligt! I skal heller ikke snydes (selv om I må lave dem selv). Dagens opskrift er mini fødselsdags cupcakes lige her
 

Today is my birthday! I'll just be working, but I'm bringing cake for work, AND I have a cake in the fridge for when I get back home. It's really great! So you shouldn't be left out (although you'll have to make it yourself). Today's pattern is for mini birthday cupcakes right here

8 kommentarer:


  1. Tillykke med fødselsdagen Christine. Håber de små patienter kan gi dig et godt grin i dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg havde selvfølgelig de bedste patienter! Også i dag.....

      Slet
  2. Tillykke - det er da nogle langtidsholdbare kager.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er jo imponerende så længe de kan holde!

      Slet
  3. tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  4. Et forsinket Tillykke med dagen.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails