torsdag den 7. september 2023

Helsingborg

I går var jeg i Helsingborg til et kursus. Jeg kom i god tid og kunne nyde at se Danmark lige på den anden side af vandet! Kronborg lå så fint derovre, og jeg ville faktisk ønske jeg lige skulle sejle frem og tilbage et par gange. 
Men det må blive en anden gang. 

Yesterday, I went to Helsingborg for a course. I was early, so I could really enjoy the sight of Denmark right there on the other side of the water! Kronborg looked so pretty, and I actually just wish I could take the both a few times across!
But that has to be some other time. 
Helt ud ved vandet var der en plads som så ud som om den har været hyggelig engang. Med plads til volleyball og leg. Nu så det mest lidt gammelt og forladt ud, men altså - den store kylling er da sød, ikke?

Right by the water, there was this spot that looked like it had been a really nice place once. With room for volleyball and play. It mostly looked a bit old and abandoned now, but I really did think the big chicken was cute!
Kurset var på et hotel helt ude ved havnen, hvor vi bagefter kom op på tagterrassen med den mest fantastiske udsigt over vandet og byen! (Det var jo det flotteste vejr i går!) Det var hyggeligt at få lov at hænge ud med "de unge" som var på kursus, men jeg skulle jo hjem igen, desværre. Jeg fik ellers strikket ret meget mens jeg var der!

The course was on a hotel at the harbor, and afterwards, we went up to the roof to the terrace with the most amazing view over the water and city! (The weather was beautiful yesterday!) It was so nice to get to hang out with the "young ones" who were at the course, but unfortunately, I had to go back home. I actually did knit quite a lot while I was there!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails