lørdag den 2. september 2023

Lørdag / Saturday

Endelig er det lørdag igen! Jeg har været i svømmehallen og er uhyggeligt stolt af det - det var ved at være længe siden sidst. 
På vej hjem skulle jeg købe broccoli til den grøntsagstærte jeg skal have lavet i løbet af weekenden. Men så havde de en afdanket hortensia til bare 50 kroner! Jeg glæder mig til at få den ud i haven og håber den kan blive flot næste år. 
Ellers skal weekenden bruges på endelig at få forberedt min undervisning, hygge mig med en veninde og lige få gjort rent. Og strikke lidt mere. Rigtig god weekend!

Finally it's Saturday again! I've been swimming and I'm crazy proud of it - it has been quite a while since last time. 
On the way back, I was buying broccoli for a veggie-pie that I'll make during the weekend. But then they had this sad, sorry hortensia for just 50 kroners (7 dollars)! I can't wait to plant it and I do hope it will grow pretty next year. 
Otherwise, this weekend will be spent on preparing my teaching, hanging out with a friend and clean like always. And knit a bit more. Have a wonderful weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails