tirsdag den 30. marts 2010

Påske - øh..... - ferie?

Jeg ved godt, det er påskeferietid nu. Jeg har vistnok også en slags påskeferie, selv om det ikke bliver helt traditionelt.
Først skal jeg nemlig arbejde lidt. Mere præcist kalder arbejdet også i morgen, i overmorgen og på lørdag (og mandag - men det er jo først engang i næste uge!) Dvs. jeg har sådan set fri både torsdag, fredag og søndag. Det er såmænd fint nok!
Torsdag, fredag og lørdag skal jeg med mit kor synge Johannes-passionen. Du kan læse om det her og her. Det bliver stort! Og smukt! Vi skal synge i nogle fine, fine kirker inde midt i København, og jeg glæder mig vildt meget! Vi har øvet i ca. 1,5 år, siden vi startede fra "scratch", og det lyder efterhånden meget flot. Det er med barokorkester og dygtige solister - jeg ville vældig gerne have sat plakaten ind som billede, men kan desværre ikke få min computer til at tro, at en pdf-fil kan ligne et billede.....
Hvis du har lyst til at høre en flot koncert i påsken, skal du være så hjertelig velkommen. Jeg føler mig ganske overbevist om, at det bliver en flot oplevelse!
Søndag står den på familiehygge, og det glæder jeg mig til. Ind imellem det hele skal jeg så nå at kigge på mit ph.d. forsvar (der bekymrer mig mere og mere, hvilket er meget naturligt) - men jeg forestiller mig noget med at strikke og læse samtidig, så det bliver såmænd meget hyggeligt, eller hvad?
I går kiggede den ældste niece iøvrigt forbi. Hun var lige på Sjælland, og gav mig en god undskyldning for - endnu en gang - at købe pizzaer fra mit yndlingspizzeria... Desuden kunne hun så passende beundre min nye trøje (der tilfældigvis også er i hendes yndlingsfarver), hvilket hun gjorde både overbevisende og i passende lang tid..... Jeg må igen sige - jeg har været heldig at få jordens sødeste "nevøcer"! (eller noget i den retning)
Som du kan se - det lægger op til en dejlig påske. Men ferie? Nej, vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails