mandag den 1. marts 2010

Forår, forår, kom nu frem!

Det kan ske, at jeg har nævnt det før på bloggen (altså, sådan ca. en hel del gange!) - men jeg glæææææder mig altså til forår. Og dryp-dryp-dryp lydene af tøvejr er sød musik i mine ører efter alt det sne!
Specielt nu, hvor det er blevet lysere, og fuglene synger lidt mere. Jeg vil se græs! Blomster! Spirer! Nye blade!
Her er lidt at fordrive ventetiden med. En fin humørspreder af en forårstaske - men du skal være hurtig! Jeg tror, det rigtige forår er lige om hjørnet, og så blegner tasken vel lidt. Den lyser bedst op om vinteren! Opskriften kan du finde lige her.
P.S. Jeg har nydt sneen. Den har lyst op og gjort det hele lidt sjovere (bortset fra cykelturene, der godt kunne blive lidt for sjove....) Men - tak for denne gang, vinter! Kom gerne tilbage næste år - det har været skønt ikke at skulle overleve 3 måneders regn OG mørke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails