søndag den 10. januar 2021

Det begynder at ligne en vest / It's starting to look like a vest

Jeg nyder weekenden hjemme. HELE weekenden! Det er en sjældenhed, men med de nye restriktioner er det nok mere normalt nogle uger. 
Så dagen i går gik med hækling og gåtur og frokost udenfor i solen. Jeg nåede ikke at kede mig så meget at jeg åbnede min arbejdscomputer....... 
Min vest af julekalendergarnet kom tilbage på sporet og nu begynder den faktisk så småt at ligne en vest. Alting passer bedre efter jeg lavede den lidt større, og jeg synes den bliver flot! Sådan lidt hippie-agtig.

I'm enjoying my weekend at home. AL weekend! It's a rarity, but with the new restrictions I guess it will be the new normal for the next weeks. 
So yesterday was filled with crocheting and a long walk and lunch outside in the sunshine. I never felt bored enough to open my work computer......
My vest from the Advent calendar yarn came back on track and by now it actually starts looking a bit like a vest. Everything fits better after I made it a bit bigger, and I think it's pretty! Looks a bit hippie, but that's fine. 

2 kommentarer:

  1. Den bliver flot, jeg glæder mig til at se den færdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg glæder mig også. Tror den bliver dejlig!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails