torsdag den 21. januar 2021

Tillykke! / Congratulations!

Så fik USA ny præsident! Det føltes som et samlet lettelsens suk fra hele forsamlingen ved kongressen da de slap af med Trump. Vi andre her i Europa har jo bare set undrende til de sidste uger, hvor Trump nærmest brød ud i lys lue og så ud til at slippe sin sidste kontakt med virkeligheden....
Tillykke til USA med Joe Biden! Det bliver jo spændende, men først og fremmest en lidt mere stabil kurs. 
Jeg glæder mig til jeg engang kan komme til USA igen. At det er umuligt lige nu jo er Corona's skyld. Ikke præsidentens. At komme helt derover er bare ferie og total afslapning! 

And so the US had a new president! It felt like a big sigh of relief from everyone gathered at the Capitol when they got rid of Trump. We here in Europe have been watching in wonder these past weeks, when Trump sort of burst in flames and lost his last sense of reality.....
Congratulations to the US with Joe Biden! It will be exciting, but hopefully primarily there will be a more steady course. 
I'm looking forward to being able to go to the US again. It's Corona that made it impossible right now. Not the president. Going all the way over there is total vacation and relaxation!

Jeg skal så også lige huske at ønske mig selv tillykke. Eller noget. At fylde 50 betyder åbenbart at man får sit første brev fra Ældre Sagen med tilbud om at melde sig ind. 
Bare hvis man nu ikke allerede følte sig gammel nok.....

I also need to remember congratulating myself. Sort of. Turning 50 apparently means that you get your first letter from the organization for elderly people with an offer to become a member. 
Just in case I wasn't feeling old enough already.....

2 kommentarer:

  1. Ja, spændende at se hvad de nye vinde bringer "over there".
    Hmm, så ved jeg da, hvad jeg har at se frem til, når jeg til sommer bliver 50. Ved ikke helt hvad jeg skal mene om det- Udover at få en snert af føelsen gammel.🤔 Men det er vi selvfølgelig ikke, sååå😉

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails