torsdag den 14. januar 2021

Meget lange omgange / Very long rounds

Min vest mangler bare 5-6 omgange. Altså - bortset fra at jeg nok skal lave den lidt større, hvis de sidste omgange ikke er nok. Hvilket jeg tvivler på, faktisk. 
Nå. Men lige nu er det nogle temmelig lange omgange. Selv om der sker lidt mere på omgangene. Jeg glæder mig til den bliver færdig, og jeg glæder mig til at bruge den. På en eller anden måde. 

My vest just needs another 5-6 rounds. Well - apart from that I probably need to make it a bit bigger if the last rounds are not enough. Which I doubt, to be honest. 
Well. But right now the rounds are really long. Although there is a bit more stuff going on in these rounds. I'm looking forward to it getting done and to use it. Some way or another. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails