søndag den 3. januar 2021

Nyt år, nye strømper / New year, new socks

Der er jo også mange strømper at strikke i år, og mange fødselsdage nu i foråret, så jeg tænkte at jeg lige så godt kunne gå i gang. Der var fint Zitron Trekking XXL oppe i garnkassen, og så fandt jeg en opskrift og gik i gang. Denne gang gik jeg dog bare op til bogreolen for at finde opskriften. Foreløbig kan man jo ikke se noget som helst, men jeg tror de bliver fine!

So there are also many socks that need knitting this year, and many birthdays in the spring, so I thought I might as well get started. In my yarn-box I found pretty Zitron Trekking XXL, and then I found a pattern and started. This time, though, I only went up to my bookshelf to find the pattern. So far you can't see anything, but I do think they will be nice!

I dag kan man se solen! Så I får altså også lige et billede af sweateren i dagslys. Lige nu ligger den i maskinen til sin anden vask, for den lugter stadig lidt fælt og den kunne altså godt lige blive lidt blødere.....

Today the sun is out! So you'll get a picture of the sweater in daylight. Right now, it's in the washing machine for the second wash. It still smells a bit bad and it would improve greatly by becoming a bit softer.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails