søndag den 24. januar 2021

Gaver fra USA / Gifts from the US

Min niece kom. Meget tidligt. Faktisk landede flyet 20 minutter før tid, og der var nærmest ikke andre i lufthavnen, så 10 minutter efter hun skulle have landet efter planen, da jeg kom til lufthavnen, stod hun allerede klar til at skulle med toget tilbage sammen med mig. 
Hun havde kufferten fuld af gaver. Jeg ELSKER gaver! Især sådan nogle som folk har fundet specielt til mig, bare fordi de havde tænkt på mig. 
Min nevø, hendes storebror, er jo vildt god til at tegne. Så jeg havde endnu engang ønsket mig noget tegnet. Og se lige, hvad han har givet mig! Mit helt eget kunstværk! Den er nu i en ramme som ikke passer, men på et tidspunkt skal den i en rigtig ramme. Det er jo fantastisk!

My niece came. Very early. Actually, the plane landed 20 minutes before schedule, and since there were nobody else at the airport, everything went very fast. I arrived at the airport 10 minutes after her scheduled arrivel, and by then she was ready to take the train back with me. 
Her suitcase was filled with gifts. I LOVE gifts! Especially the kind that people found especially to me, because they thought of me. 
My nephew, her big brother, is amazing at drawing. So once more I'd asked for a drawing. And look, what he gave me! My very own piece of art! It is now in a frame that doesn't fit, but at some point it needs a perfect frame. It's just amazing!
Jeg fik også den fineste pude med UNDULATER! Virkelig en sjov og fin ide, og smuk er den jo selvfølgelig med de flotte fugle på!

I also got a very beautiful pillow with BUDGIES! A wonderful and fund idea, and of course it's so pretty with all these handsome birds on it!
Der var juletræspynt. En undulat. (Igen - undulater passer til alt! Også til juletræer!) Desuden et glaskuglegebis. Til minde om det år, hvor jeg brugte en formue på mine første implantater. Der burde måske have været et par små diamanter på......

There were Christmas tree ornaments. A budgie. (Again - budgies go with everything! Even Christmas trees!) There was also glass ornament fake teeth. In memory of the year when I spend a fortune on my first implants. Maybe they ought to have small diamonds on them......
Der var strikkebøger og et Interweave knitting blad (som jo er et af de bedste!). Dels en bog med huer, halstørklæder, vanter og strømper med dyremotiver, dels en meget smuk bog om strik og årstider. 

There were knitting books and an Interweave knitting magazine (one of the best!). I got a book on hats, scarfs, mittens and socks with animal motives, and a very beautiful book about knitwear and seasons. 
Der var lækker kaffe med kanelsmag (jeg elsker kanel!) og dejlig Lindt chokolade. Den der slags som bare smelter i munden.....

I had delicious coffee with a taste of cinnamon (I love cinnamon!) and lovely Lindt chocolate. The kind that melts in your mouth.....
Der var en kalender med lægehumor. Til mit kontor. Den havde jeg specifikt ønsket mig, ligesom noget mere kaneltandpasta, fordi jeg var ved at løbe tør. Der var også nye bukser! (Som jeg altså selv havde købt.) 

I had a calendar with doctor humor. For my office. I specifically asked for one of these, as I asked for more cinnamon toothpaste, since I'm running out. I also had new jeans! (Which I bought myself, but still.)
Der var lidt whiskey med kanel (ja. Jeg har også noget med kanel!) og læsestof, udlånt fra min søster. 
Altså - helt vildt dejlige gaver! 
Dagen gik ellers med at holde niecen vågen. Jeg endte med at have gået over 20.000 skridt i går, og nød virkelig at se hende igen. Det er meget, meget hyggeligt at have hende i nærheden. Specielt lige nu, hvor det ellers bare handler om enten at gå på arbejde eller sidde derhjemme og undgå at se nogen. Så dejligt at hun kom!

I had a bit of whiskey with cinnamon (yes. I also have a thing with cinnamon!) and stuff to read, borrowed from my sister. So - incredibly wonderful gifts!
The rest of the day went by keeping my niece awake. I ended up having walked more than 20,000 steps yesterday, and I really enjoyed seeing her again. I just love having her nearby. Especially right now, when life is about going to work or sit at home and try not too see anyone. So lovely that she came!

3 kommentarer:

  1. Hold da, hvor er du bare heldig, både mht besøg og alle de fine gaver.
    Din nevø er da bare super dygtig til at tegne.-Du har fuldstændig ret, det der med at andre har tænkt over og specielt fundet gaver, der passer til en.Ja, så bliver man da bare ekstra glad.😊

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails