lørdag den 17. december 2011

Work in progress....

Midt i de to sweatre, der ikke er kommet meget længere, måtte jeg starte på noget nyt, nemlig årets nissehuer til neonatal-afdelingen! Sygeplejerskerne var begyndt at spørge, om ikke de skulle have nissehuer igen i år, og fortalte, hvor enormt hyggeligt det var sidste år, og hvor søde de var osv. osv. osv.
Altså - det kan man ikke overhøre, vel? Jeg vil strikke 10, har jeg bestemt. Heldigvis får jeg god hjælp. Johanne strikker, Linda har sat turbo på (mindst!) og en kollega hjælper også.
Det værste ved nissehuer - jeg kan jo lige så godt sige det, som det er! - er al monteringen. Men når jeg når så langt, vil det være det eneste, der mangler, så det går vel!

While having 2 un-finished sweaters lying around, I had to start something new - this year's Santa-hats for the neonatal ward! The nurses started asking if they would be getting the hats this year and told about how nice it was last year, how cute they looked and so on and so forth.
So - I shouldn't ignore them, should I? I decided to make 10. Fortunately, I'm having good help. Johanne is knitting, Linda found her turbo-needles (not exagerrating!) and one of my colleagues is also helping.
The worst part about the hats (might as well tell the truth!) is sewing up all the parts. But since it will be the last thing reamining, it will work out, I hope!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails