søndag den 18. december 2011

Det store spil / The big game

I dag er det tid for den helt store garn-nørde-pakkeleg! Jeg glæder mig rigtig meget, og har pakkerne klar.
Det er et par år siden jeg var til den helt store sidst, men jeg har da også prøvet det ind imellem med færre mennesker, og det er altid sjovt. Totalt bonus. Pakkeleg er sjovt, garn er fantastisk, og ekstra mange pakker MED GARN kan kun blive godt......

Today it's the very big yarn-nerd-dicegame day! I've been looking forward to this, and my gifts are ready.
A few years ago I tried it big time, but I played it with fewer people as well. Always fun, and a total win-win thing. The dice-game is funny, yarn is fantastisk, and an extra number of gifts containing YARN can be nothing but good.....
And for those of you who are not Danish. We play this game every Christmas. Everybody brings a (beautifully) wrapped gift, and all gifts are placed on a table. Then we take turns rolling the dice, and everytime you get a "6", you can take a gift. When all gifts have been taken, we start a timer and continue playing until the timer goes off. This time you can take a gift from someone else, or the other persons can take your gifts.... When the timer goes off, you can open your gift(s)! It's so much fun.....

6 kommentarer:

  1. God fornøjelse, det plejer at være så sjovt. Specielt når man slås om et par gaver!
    Jeg vil tage i koncerthuset og høre pigekorets julekoncert, det er en sikker vinder.
    Vi ses.

    SvarSlet
  2. Tak for en hyggelig dag :-)

    SvarSlet
  3. Helt enig - og det var en rigtig hyggelig dag ;O) Og tak for ekstra garn - nu håber jeg at Julie gemmer lidt til mig, så jeg evt. kan strikke Lene Holme Samsøe´s vest - vi får se ;O)

    SvarSlet
  4. Uh, Lisbeth, det lyder ellers også som en god idé!
    Alis - selv tak. Det var hyggeligt at møde dig!
    Kirsten - det var alletiders. Jeg håber, du får nok til vesten! (Garnet er nok udgået for mindst 10 år siden....)

    SvarSlet
  5. oooohhh fun! i don't get the ending part, however, about all the gifts being at someone's place and then setting a timer?

    SvarSlet
  6. You're right. I tried to explain it a bit better now....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails