mandag den 12. december 2011

En anden julekugle / Another Christmas ornament

Nu er det jo vældig moderne at strikke julekugler i år. Dem fra Arne og Carlos, altså! Men der findes jo andre slags, ikke?
I dag kommer et ganske gratis, anglofilt alternativ, der NOK lige vil pynte på ethvert juletræ, tror jeg!
Nemlig denne søde lige Christmas Pudding til at hænge på juletræet. Mønsteret er her - kig ovre i højre side og klik på billedet.

Knitting Christmas balls is very popular this year. The ones designed by Arne & Carlos! But those are not the only balls to be found, right?
Today you can have a totally free, sort-of-English alternative, that would REALLY lighten up any Christmas tree, if you ask me!
The cute little Christmas Pudding is just right. You can find the pattern here - look in the right side and press the picture.

6 kommentarer:

  1. Den er da så fin den lille julekugle. Jeg har endnu ikke helt vænnet mig til tanken om strikket julepynt, så jeg nøjes med at sælge bogen fra Arne og Carlos til andre strikkere i butikken. Måske jeg kommer haltende bagefter næste år hihi...

    Rigtig god dag
    Henriette :)

    SvarSlet
  2. Den er fin, men jeg er ikke til hjemmestrikkede julekugler. Mine skal være af den blanke slags ;O)

    SvarSlet
  3. Den er helt vild sød!

    Jeg kan lide både glaskugler og de strikkede! De behøver nødvendigvis ikke at hænge på juletræet, men gerne andre steder.

    SvarSlet
  4. Virkelig fin. Jeg elsker tanken om at man ikke kommer til at smadre ens fine julekugler, når de er af den strikkede slags.

    SvarSlet
  5. Jeg sidder stadig og griner af dit indlæg fra forleden med konkurrencen til julefrokosten. Den idé tror jeg lige jeg skriver bag øret, for det er da lidt sjovt og må kunne bruges hos os også;) Håber det er ok:)

    SvarSlet
  6. Jeg har faktisk fået en strikket julekugle af en kollega, som klart skal hænge på juletræet. Men jeg har også dem af glas.
    Charlotte - du låner bare, som du har lyst. Glæd dig til at se deres ansigter!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails