fredag den 2. december 2011

Mandag på en torsdag / Monday on a Thursday

I går var bare én af de der dage......
Sådan en dag, hvor energien fusede ud af ballonen halvvejs inde i arbejdsdagen.
Sådan en dag, hvor jeg ikke helt vidste, om jeg havde nået det jeg skulle, fordi jeg også hele tiden skulle noget andet.
Sådan en dag, hvor jeg var kvik nok til at finde den hurtigste vej ud fra operationsstuen, men fik lidt skæld ud, fordi man ikke måtte bruge den dør under en operation.
Sådan en dag, hvor jeg seriøst havde følelsen af, at ikke bare ville jeg blive et bedre menneske, men hele verden et bedre sted, hvis jeg havde siddet hjemme på sofaen. Kender du det? Ville være en fantastisk undskyldning, ikke? "Undskyld, chef, jeg må hellere blive hjemme et par dage. Verdenssituationen kræver det. Beklager."
Nå ja - men det var også sådan en dag, der kunne kureres med lidt aftentid på sofaen. Heldigvis! Som bonus kom Pia endda og beundrede Link-tæppet og kunne snakke garn og strik i lang tid. En torsdag kan vel snart ikke ende bedre...

Yesterday was one of those days......
One of those days where the energy has just left in the middle of the day.
One of those days where I didn't really know whether I had finished my job, because I was interrupted constantly.
One of those days with a bright moment of finding the fastest exit from the operating theater. Unfortunately, that specific door was not to be used during an operation, and the nurse was a little mad at me.
One of those days with a genuine feeling that not only me as a person, but the entire world would become a better place, if I had just been staying at home on my couch.
Do you know that feeling? Would be the most amazing excuse, by the way, wouldn't it? "I'm sorry, boss, but I need to stay home a few days. It's important for global peace. I'm very sorry."
Oh well - but also one of those days that could be cured by sitting on the couch for a few hours in the evening. Fortunately!
As a special bonus, I even had a visit from Pia, who came and admired my Link-blanket and talked wool and knitting to my heart's content. I guess any Thursday couldn't end in a better way!

5 kommentarer:

  1. Dejligt den dag endte godt, og i dag er en fredag, som jeg håber du oplever som en fredag;0). God fredag og go´ week-end.

    SvarSlet
  2. Tja min torsdag var heller ikke værd at skrive hjem om, rædselsvagt, hvor jeg gik fra en opgave til en anden! Sovedagen i dag bliver brugt til at ........sove!

    SvarSlet
  3. Uh hvor jeg kender sådanne dage. Godt at du fik en god aften til gengæld :) Strik kan man altid blive glad af at tale om ik..

    Rigtig god fredag og knus
    Henriette :))

    SvarSlet
  4. Godt at dagen gik (sådan nogen møder man bare engang i mellem) og aftenen blev god ;O)

    SvarSlet
  5. Fredag var til gengæld fantastisk - måske fordi jeg kunne bestemme lidt mere selv? Og så blev det jo weekend.... Dejligt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails