tirsdag den 27. december 2011

Hygge

Der er dømt juleferie med tid til sofa, film og STRIK! Nevøens sweater vokser fint, og jeg er foreløbig ret tilfreds..... Formlerne er gledet ned med Disney-film og "Venner". Jeg skal jo ikke se noget, der kræver for meget opmærksomhed, vel?


My holiday is filled with the couch, movies and KNITTING! The sweater for my nephew is growing nicely, and I'm very happy with it so far. The formulas grow with the help of Disney-films and "Friends". I can't watch something I need to focus on, can I?

15 kommentarer:

  1. Hvor bliver den flot. Den opskrift kunne jeg godt tænke mig :-D
    Sønnikke er lige startet på at læse matematik på KU
    Kh
    Anne
    astudsgaard@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig spændende ud. Min ældste skal ikke lige se den, så bliver jeg nok sat igang ♥

    SvarSlet
  3. Hvor bliver den flot! Fuldstændig unik!

    SvarSlet
  4. Hold da op - det ser GODT ud!
    Jeg kan se der er flere der godt vil ha´ opskriften HI HI. God arbejdslyst siger jeg bare - hvis du skal igang med sådan en ;O)
    Det ser ud til at du strikker mønstret med det samme - hvis ja, så hatten af for dig igen igen!

    SvarSlet
  5. Den bliver SÅ flot. Undrer mig dog over, hvordan du både kan lave dette helt specielle mønster og se film? (Samtidig med at du garanteret synger med på alle Disney sangene).

    SvarSlet
  6. Den tegner godt, den sweater, jeg er glad for at du lader os kigge med.

    SvarSlet
  7. Den er bare SÅ fed! :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg er vild med dine mange "skøre" hækle-strikke-påfund. Den bliver flot, den trøje:)

    SvarSlet
  9. Ha ha - tak skal I have!
    Mønsteret er aldeles hjemmekomponeret, men jeg sender gerne mine diagrammer til hans formler.
    Jeg synger altså ikke med på sangene - godt nok kan jeg multitaske, men når jeg både skal kigge på diagram og strikketøj og følge med i en film (OG holde tungen lige i munden!) har jeg ikke flere hjerneceller.....
    Jeg synes, sweateren tegner vældig godt. Glæder mig, til den (forhåbentlig snart!) er færdig.

    SvarSlet
  10. Wauw, den bliver flot. Og det er da noget af et arbejde!

    SvarSlet
  11. Den ser ud til at blive super flot :)

    SvarSlet
  12. Top sejt! Du må snart snuppe prisen som verdens bedste moster/faster.

    SvarSlet
  13. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se vrangen af den trøje - får du ikke så lange "overspringer", at man nærmest skal have boksehandsker på, for ikke at rive i trådene på bagsiden ?

    SvarSlet
  14. Det ser supergodt ud. Det bliver spændende at se den videre udvikling :)

    SvarSlet
  15. Hold da op med kommentarer! Tak skal I have. Jeg er selv vældig tilfreds (lige bortset fra 2 fejl i formlerne. Hurra for maskesting!)
    Og ja - Belinda, jeg viser gerne bagsiden frem lidt senere. Jeg snor garnet for hver 5. maske, og det går fint, men det er selvfølgelig knap så elastisk.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails