torsdag den 22. december 2011

Og så var der ni / And then there were nine

Jeg har fået lavet de 10 nissehuer. Det har jeg altså! Den ene besluttede ad omveje at forlade flokken og finde en ny baby, der ikke hører til neonatal-afdelingen, men de andre 9 bliver afleveret, vasket og vil så være klar til juleaften. Det bliver så fint!
Lidt fakta? Diverse slags bomuldsgarn i rød og hvid, ialt har jeg brugt 145 gram til 10 huer. Opskriften er min egen. Jeg håber, de vækker lige så meget glæde i år!


I finished the 10 santa hats. I did! One of them decided to leave the group and find a very new baby who has nothing to do with the neonatal ward, but the remainding 9 will be delivered, washed and ready for Christmas Eve. It's going to be good!

Some facts? Different kinds of cotton in red and white. In total I used 145 grams for 10 hats.

The pattern is my own. I hope they will bring as much joy this year as last year!

7 kommentarer:

  1. Godt gået Christunte - lige i rette tid ;O)
    Nu er det vel snart tid til lidt "selvstrik" eller hvad?

    SvarSlet
  2. De er altså bare så søde - og de vil helt sikkert bringe lykke!

    Jeg husker, at jeg faktisk fandt frem til din blog via Ravelry og projektet omkring at strikke huer til et sygehus i Sydamerika.
    Jeg nåede dog aldrig at få nogen strikket til det, fordi det var tæt på fristen for færdiggørelsen af alle huerne.

    SvarSlet
  3. Nåh hvor er de søde :)
    Jeg synes virkelig at det er utrolig sødt af dig at strikke til de små babyer på afdelingen :)

    Glædelig jul Christine

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor er du flittig, jeg er sikker på vi sagtens kunne bruge en som dig i Aalborg ;-) Det kunne du jo overveje, hvis du skulle ønske nye udfordringer;-)

    SvarSlet
  5. yes, they will! they're beautiful christine :)

    SvarSlet
  6. Åh, hvor er de fine. Du er en strikker med hjerte:)

    SvarSlet
  7. Jamen, det er SÅ hyggeligt, når de skal ligge dér, de små nisser! Det bliver også lidt hyggeligere for forældrene. Og så bliver man da også selv glad, ikke?

    Dorina - thank you very much.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails