lørdag den 3. december 2011

Svært / Difficult

Det går godt fremad med niecens islandske sweater. Ja. Øh. Godt? Men ihvertfald fremad! Kroppen er snart klar og det ene ærme tæt på.
Problem? Jeg har strikket lidt talje ind i trøjen, men strengt taget ved jeg jo ikke, om det passer den unge dames figur. Og må jeg lige minde jer om: teenagere i 2.G er ualmindeligt svære at indfange og indpasse i en proppet kalender!
Mens jeg venter, kan jeg jo så forsøge at komme lidt videre med hendes fætter's sweater. Den med alle figurerne. (Jeg keder mig ikke!)

I'm making good progress on the Icelandic sweater for my niece. Well. Yeah. Good? But at least progres!
The body of the sweater is almost ready, and so is one of the sleeves.
Difficulty? I made the sweater a little waist-shaped, but to be honest I'm not sure if it fits the young lady's figure. And let me remind you: Teenagers in highschool are extremely difficult to catch and even more difficult when they need to be scheduled in a full calendar!
While I wait, I might as well try to make some progress on the sweater for her cousin. The one with all the figures. (No, I'm not bored!)

4 kommentarer:

  1. Det er da helt utroligt - din "strikkegaveregn" vil jo ingen ende ta´.
    Den ser fin ud, og så må du jo bare håbe at dine beregninger holder ;O)

    SvarSlet
  2. Jamen så må der bare krydses fingre for at den passer fen unge dame :)

    SvarSlet
  3. Du er da den mest gavmilde strikker:)
    God lørdag.

    SvarSlet
  4. Jeg mangler kun en enkelt nevø og en enkelt niece nu, for at have strikket til dem allesammen i år.
    Det er nu dejligt at kunne se målet!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails