torsdag den 15. december 2011

Nyt krus / New mug

Min afdeling havde besøg af Alvin i dag. Børnene var benovede og fik gaver, men der var sandelig også lidt til personalet, så nu er jeg den lykkelige ejer af dette fine, rullende krus med Orla Frøsnapper! Jeg har aldrig set noget lignende.....


Alvin came to visit my department today. The kids were quite amazed and got presents, but he also brought something for us who work there. So now I'm the very happy owner of this good mug on wheels, featuring "Orla Frøsnapper"! (A Danish film-character). I've never seen anything like it....

3 kommentarer:

  1. Det krus kan man da ikke leve uden.....

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er det skønt - et rullende krus, hvem mon har udtænkt den ide?

    SvarSlet
  3. Jeg tænkte lige præcis, at mit liv ville blive meget lykkeligere med dette krus!
    Kirsten - jeg ved ikke, hvem der har fundet på det, men det er sjovt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails