fredag den 23. december 2011

Som så mange andre / Like so many

Nu er det da lige op over med julen! Jeg har læst det i Blogland de sidste mange dage - vi er flere, der godt kunne bruge lidt længere tid på at blive klar.....
Her hos mig kom dagene ikke med de spande af strikketid, jeg havde brug for, men til gengæld har jeg juleferie, hvilket jeg glæder mig helt overdrevet til! SÅ skal der strikkes igennem.
I dag står den på juletræspyntning, når jeg har arbejdet færdig, og de sidste mad-indkøb. Lidt skype-snak med "Amerikanerne", risengrødskogning, en kæmpe opvask og (måske?) færdig-montering af niecens trøje.
Beklager manglen på det strik, jeg gerne ville vise jer i færdig tilstand, men det kommer forhåbentlig....

Christmas is getting very close. From other blogs I know that I'm not the only one in need of a bit more time to get ready.....
Here at my place, the days didn't come with the buckets of knitting-time that I really needed, but from this afternoon I have 1 week off work, and I'm sooooo exited! I'm really gonna knit...
Today I'll buy my tree and decorate it after finishing work, and the last shopping for food. A bit of skype-talk with the "Americans", making rice-porridge, doing the dishes (a huge pile) and (maybe?) finish sewing the cardigan for my niece.
I'm sorry I don't have the finished projects to show you that I really want to finish, but hopefully I'll get there....

5 kommentarer:

  1. dejligt at høre at alt er som det plejer hos dig ;0). Rigtig god ferie og glædelig jul.

    SvarSlet
  2. Jeg er sikker på at du når det du SKAL nå ;O)
    Skal du holde jul?

    SvarSlet
  3. Susse - alt ved det gamle. Travlt, men godt!
    Kirsten - du kan tro, jeg skal holde jul! I år bliver det sammen med min mor. Tror, det bliver hyggeligt.

    SvarSlet
  4. Jeg ønsker dig og dine rigtig dejlig jul <:)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails