onsdag den 28. december 2011

Strømper / Socks 2011

































7 kommentarer:

  1. imporende samling! Forhåbentlig har du måtte beholde nogle af dem selv. Der ser ud til at være rigtig meget Wollmeise iblandt, korrekt?

    SvarSlet
  2. Hold da op - det var mange :D

    SvarSlet
  3. Jeg har endda glemt et par babysokker, er jeg kommet i tanker om... Må se at få puttet dem på senere!
    Ulla - du ser ganske korrekt. Med dem, jeg havde glemt, bliver det 12 par i wollmeise. De holder faktisk godt. (Mens det ene par af meget billigt Netto-garn er blevet julegave til en lille kusine efter en uheldig vask....)

    SvarSlet
  4. Wauw sikke en masse fine sokker, dem kan man næsten aldrig få for mange af:)

    SvarSlet
  5. Sokker er fantastiske. Må se at få fundet ud af konceptet med det berømte w

    SvarSlet
  6. Hjemmestrikkede strømper er fantastiske! Jeg har sjovt nok heller ikke haft problemer med at komme af med alle de par, der ikke var til mig selv....

    SvarSlet
  7. nemlig godt du lige fik det magiske hjemmestrikkede med, jo det jeg mente :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails