tirsdag den 25. september 2012

Garn / Yarn

Da vi var i Ho, købte jeg også lidt garn. Ja - I hørte rigtigt. LIDT GARN!!!! Til gengæld var der rigeligt med lækkerhed. Sådan noget her Fleece Artist håndfarvet Blue Face Leicester garn har jeg længe haft et godt øje til, og med 20% rabat OG både et opstrikket halstørklæde på pind 3 og et opstrikket sjal på pind 6 til rigtigt at vise, hvor skønt det er, røg der hele to i tasken..... Selv om jeg har rigeligt at strikke, tror jeg altså også snart det ene skal blive til et lille halstørklæde. Til mig! Jeg købte også 50 gram Cashmere lace. Nok til et sort sjal, og såååååå blødt.

When visiting Ho, I also bought a little yarn. Yes - I'm not kidding. A LITTLE yarn!!!!! Although the amount was small, the yumminess was colossal. Yarn like this Fleece Artist hand dyed Blue Face Leicester yarn is something I have admired for a long time, and with 20% off AND not only a scarf knitted on 3 mm needles but also a shawl knitted on 6 mm needles to proof how great this yarn is, I bought not just one, but 2 skeins..... Even though I have plenty of projects, I think one of these skeins will be a scarf before long. For me! I also bought 50 grams of Cashmere lace yarn. Enough for a black shawl and soooooo soft.
Min cumulus og jeg blev også fotograferet sammen. Den var perfekt som overtøj, både varm og blød. Jeg er bestemt ikke blevet mindre glad for den!

My cumulus and I had our picture taken together. It was perfect for wearing outside without a coat. Warm and soft. I definitely just love it even more after using it!
Og så var der nogen, der brugte deres I-pad som kamera. Meget diskret!

Someone used their I-pad as a camera. Very handy and discreet!

5 kommentarer:

  1. Lækkert garn og se er der bare så meget lækkert at man kan købe sig fattig. Elsker når vi er i sommerhus hos vores venner på Fanø, så skal der shoppes i de lækre butikker :-)

    SvarSlet
  2. Mums hellere lidt med godt. Jeg glæder mig til at se det opstrikket.

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se, hvad du vil lave. Hov, og har jeg ikke også et bundt liggende... Hmm

    SvarSlet
  4. Det er lige før, det garn kan krammes hele tiden.... Det er også tæskeblødt, når det er i krydsnøgle! Ja - for jeg må jo være klar til start, hvis det pludselig kommer over mig!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails