mandag den 10. september 2012

En af de dage / One of those days

Kender du det; man ville ønske, man bare kunne glide væk i mængden og være en anden. Gemme sig bag skæg og blå briller eller noget i den retning.
Dagens opskrift er præcis til sådan en dag!
Okay - måske glider du ikke ligefrem væk i mængden, men så kan du da meget hurtigt fjerne dit overskæg igen - eller skifte farve? Der er da mange muligheder!

Do you know the feeling? You wish to hide away in the crowd, being someone else. Hide behind large shades or a beard.
Today's pattern is just for a day like that!
Well - maybe you won't be able to hide away, but if you attract too much attention, you can just take off the moustache - or change the color? Endless possibilities....

3 kommentarer:

  1. Jeg ved man kan strikke meget - kager og frugt osv men skæg???? det har jeg alligevel aldrig set.Det lyder trist med at glide væk i mængden, men jeg er ikke så nervøs for dig, for et indlæg med strikkede skæg fortæller mig da at du ikke er særligt langt ude- bare lidt mandagstrist måske, så op med næsen- har hørt I skal have solskin i eftermiddag.

    SvarSlet
  2. Måske man skulle strikke sig sådan et, så kan man forklæde sig og snige sig ind til en herrefrokost, man ellers er forment adgang til.
    Værd at overveje.

    SvarSlet
  3. Karin - ja, vejret har været skønt! Det har faktisk været en fin mandag.
    Uldbegavet - super idé! Jeg tror faktisk ikke, de ville opdage at skægget var falsk.... (Hvis de har fået nok cognac!)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails