fredag den 28. september 2012

Gråvejr / Grey weather

Dette billede er lånt fra nettet et eller andet sted, men jeg synes egentlig, det ligner meget godt. Vejret lige nu er mørkt og vådt. Man får bestemt lyst til at blive inde og hygge sig!
I aften skal jeg lige nøjagtigt sidde inde. Det bliver hyggeligt. Forhåbentlig kan jeg så også strikke lidt....
Det er dog et lyspunkt, at min søster nu er kommet hjem til familien. Der var glade børn og en træt mor med jetlag, og en træt far, der havde været græsenkemand. Men det er rart, at de er samlet og er i nærheden!

I borrowed this picture on the internet somewhere, but I think it looks very authentic. The weather right now is dark and wet. You sure feel like sitting indoors, enjoying yourself!
Tonight I'm going to do just that. I'm really looking forward to it. Hopefully I can knit a bit as well.....
Some rays of sunlight are still here, though. My sister just returned home to her family. There was some

4 kommentarer:

  1. Hos os på Mols har der været det mest vidunderlige sensommervejr. Frokosten blev indtaget på terrassen i fuld sol..
    Sidst på dagen har vi fået lidt regn, men pyt....

    SvarSlet
  2. Jeg gik også rundt i Lyngby i solskin, tror jeg nok:-) hav en dejlig weekend! Jeg hår en gl. Ankelskade som idag har behov for at jeg sidder stille med is på , gæt hvad jeg skal lave imens... :-) haha heldigvis bliver det med god samvittighed at jeg skal lave så lidt som muligt udover at strikke...

    SvarSlet
  3. a bit of grey weather is pleasant, especially when curled up on a cozy chair with a bit of knitting.

    SvarSlet
  4. I har ret - det endte faktisk med at være sådan ikke værst, men alligevel hyggeligt i sofaen!
    Jeg nåede endda at gå en dejlig tur og nyde farverne.

    Dorina - oh yes, it's so nice!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails