tirsdag den 18. september 2012

Første / First




Strømperne til niecen er i gang. Jeg er meget tilfreds med udseendet, knap så meget med hastigheden.... Det virker rimeligt håbløst at hun skulle nå at få dem om 5 dage, men til gengæld vil hun nok blive glad, selv om de kommer nogle dage for sent!
I dag er min første 'rigtige' fridag. Første tirsdag var jeg syg og for en uge siden skulle jeg alligevel arbejde, men i dag! I dag havde jeg masser af planer. Morgenen var yderst afslappet, derefter røg planerne lige i vasken (sådan kan det gå), men i aften skal jeg ihvertfald til 7-års fødselsdag. Bevæbnet med løst krudt. Glæder mig!

The socks for my niece are coming along nicely. I love the look of them, not so much the speed. Can't really imagine how they will be finished and at her home in just 5 days! Fortunately, I'm quite sure she will love them, even if they are a few days late....
Today is my first 'real' Tuesday off from work. The first Tuesday I was sick, the next one I had to work, but today! Today I had oh, so many plans. My morning was very relaxed. Then all my plans flew out the window, but tonight I'll stick to the plan of joining a 7-years birthday celebration. I'm ready and armed with gun-powder. Can't wait!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jeg synes simpelthen det er SÅ sejt af dig at strikke så mange flotte strømper til niecer og nevøer!!!!

    Dette par ser også ud til at blive et par meget lækre strømper! Jeg er så kedelig, hvad strømper angår....orker ikke strikke fine snoninger og hulmønstre på strømpepinde!!! Men jeg ville ønske jeg gad bare engang imellem (og nu strikker jeg videre på et par helt almindelige glatstrikkede strømper...som sædvanligt!!!).

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Jeg må indrømme - det er ikke alle mønstre jeg er lige begejstret for, men lige præcis dette her er OK med fint hulmønster.
    Næste år skal de måske have noget andet. Niecen på 10 vil ihvertfald gerne have mig til at strikke "noget, der ikke er strømper" - måske et hint om, at det har været et meget langt år indtil nu, hvor jeg har strikket til mig selv?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails