tirsdag den 4. september 2012

Host / Cough

Når man alligevel sidder derhjemme og hoster, kan man vel lige så godt få det bedste ud af det, ikke? (Jeg burde egentlig læse nogle artikler, men altså.... Det må jeg gøre i dag.) Derfor har min Cumulus nu næsten ærmer. Den bliver så dejlig!
Jeg har drukket litervis af te og set en del tv/dvd-film. Meget, meget hyggeligt, når nu det skal være!

When you sit at home, coughing, you might as well make the most of it, don't you think? (Actually I should be reading articles..... Well. Things to do today.) And so my Cumulus almost have both sleeves. It's turning out great!
I am drinking liters of tea and have watched a lot of tv and dvd-films. An overload of "hygge", even though I'm sick.

11 kommentarer:

  1. og jeg sidder netop og overvejer om Weller skal forsyne mig med Cumulus-materiale... ;-)
    Men jeg har hverken hoste eller feber, så det må vente lidt endnu....
    Den bliver rigtig fin - kommer den med til Fanø?

    SvarSlet
  2. Øv bøv, det er surt at være syg. Men i det mindste har du lækkert strik at trøste dig med

    SvarSlet
  3. Johanne - skal man være syg for at købe garn? Det er besværligt at strikke med 5 tråde sammen, men når det er sagt, så er jeg mægtig glad for sammensætningen og resultatet. Den skal da selvfølgelig med til Fanø!
    Karen - ja, det trøster godt!

    SvarSlet
  4. Måske du har fået for lidt af rommen,men rart med strikketid og den cardigan råber da bare efter at blive brugt. Fantastisk

    SvarSlet
  5. Mmm, Cumulus er fin. Håber snart at du er klar igen, lidt tidligt at indlede vinterforkølelserne.

    SvarSlet
  6. Åh den bliver fin og farven er helt perfekt.

    SvarSlet
  7. Jeg er vild med den trøje, måske man skulle overveje endnu en' :))
    Fortsat rigtig god hygge og bedring!

    SvarSlet
  8. Lækker trøje, gid jeg kunne lave kabler...

    SvarSlet
  9. Den er sååååå dejlig. Lige nu ligger den og tørrer. Med nykøbte knapper.
    Ellen Kathrine - snoninger er slet ikke svært. Man skal bare prøve et par gange.

    SvarSlet
  10. Øj, den bliver lækker! Overvejer den kraftigt, men jeg er lidt afskrækket af, at den bliver så tyk - meget sjældent, at jeg har brug for så fed en sweater...

    Rigtig god bedring! Og godt at du ikke er mere syg, end at du kan hygge lidt om dig selv samtidig

    SvarSlet
  11. Dorthe - jeg synes altså ikke, den er tykkere end det er til at holde ud. Måske, fordi jeg har strikket i så mange tynde tråde. Den virker ikke bastant på nogen måde.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails