fredag den 14. september 2012

Fredag / Friday

Det har været en rigtig travl uge. Men nu er det fredag. I eftermiddag henter jeg niecen på 10 år, og så besøger hun mig et par dage. Jeg glæder mig!
Hun er 3. gang med gæster i denne uge (jeg har aflyst nr. 4 gang gæster. Orkede ikke mere!) hvor der ikke har været en eneste aften med ingenting.
Hun vil mægtigt gerne se "Jurassic Park" (så er hun nemlig lige så sej som sin storebror), så jeg ser meget frem til en aften med sofa, strikketøj og film. Evt. kan hun nok også spille lidt Wii, men der er hun rimeligt selvkørende (OG hun kan forstå engelsk nu), så jeg forventer bare ren hygge.
Jeg ELSKER Jurassic Park filmene, og har altid gjort det. Totalt langt ude, men også fantastiske, så jeg er meget nem at lokke! Det bliver nu nok kun en enkelt film hun får lov at se.....

This week has been very busy. But now it's Friday. After work I'm going to pick up my 10 year old niece, and then she'll stay here until tomorrow. I can't wait!
She is number 3 time with guests this week (I cancelled number 4 set visitors. Couldn't see me through it!) and I didn't have one single night without activities.
She really wants to watch "Jurassic Park" (to prove she is as tough as her bigger brother), and I'm looking forward to an evening with my couch, knitting and a film. She might also play Nintendo Wii, but she understands English now and she can play by herself, so I'm just going to relax.
I LOVE Jurassic Park! I always did. Too far out, but so amazing, and this makes me very easy to talk into watching the film. I guess we will watch just one, though.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor må det være dejligt med en "moster" der gider hygge på den måde- helt egen voksentid for en 10-årig og lidt forkælelse- ! Hav en god aften!

    SvarSlet
  2. Hyggelig aften til jer to :))

    SvarSlet
  3. Jeg hygger mig skam også vældig meget med det! Og vejret i aften er vist lige til film.....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails