tirsdag den 11. september 2012

Hurra!

I dag er det min fødselsdag! Jeg har været ret forvirret i år og allerede siden nytår gået og tænkt, at siden det er 2012, så er jeg jo 42...... Men det er jeg altså først nu. Måske føles det så ikke så slemt, når jeg har vænnet mig til tanken?
Som regel er jeg fuldstændigt håbløs til at få fejret mig. Det er der en del grunde til, men i år skal det altså være anderledes. Derfor skal jeg faktisk have gæster i aften, og det glæder jeg mig til! Sidste år blev jeg også fejret godt - totalt overraskende - så måske bliver det en vane?
Uanset hvad - jeg håber, I også får en rigtig dejlig dag i dag. Bliver vejret godt, tager jeg gerne æren. I modsat fald, kender jeg adskillige, jeg kan skyde skylden på!

Today is my birthday! This year has been pretty confusing, and since New Year I have been thinking, that since this is 2012, my age must be 42..... But I'm really not until now. Maybe it won't feel very bad becoming a year older, when I've practised my new age?
I'm usually totally hopeless at celebrating my birthday. I have several reasons for that, but this year I'm going to change it. Tonight I've invited guests, and I'm looking forward to having them! Last year I also had a wonderful - surprise! - celebration, so maybe I'm getting into the habit?
Anyway - I hope all of you will have a wonderful day as well. If the sun is shining, it is probably my fault. If it's pouring down, I know several people to blame, also celebrating their birthday today!

21 kommentarer:

  1. Stort tillykke! Jeg rammer også 42 næste gang og det er vel ikke så galt?!

    SvarSlet
  2. Stort tillykke! Og man skal huske at fejre sig selv og bruge anledningen til at få set gode venner og familie ;-)

    SvarSlet
  3. Hip hurra og stort tillykke!
    Så kom forklaringen på det gode vejr - vejguderne havde jo ikke lovet sol :))
    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  4. Til lykke med dagen, og 42 er vel ikke så slemt (alternativet til at blive ældre er i hvert tilfælde værre ;-)) - her lidt efter kl. 15 er der helt klart andre, der må have taget over rent vejrmæssigt, for jeg skal have både regntøj og gummistøvler på for at lufte hunden.

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du har en rigtig god dag. Vejret i Vestjylland skifter mellem sol og regn såeh.... Tillykke :-)

    SvarSlet
  6. Tak skal I have! Kl halv otte skinnede solen. Det var selvfølgelig min skyld......

    SvarSlet
  7. til lykke, til lykke!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  8. Hjertelig tillykke med dagen. Det er så fedt at blive 42, tænk på alternativet, altså ikke at blive 42, ikke nogen rar tanke.
    Jeg håber du får en rigtig dejlig dag og bliver mindst 42 år ældre.

    SvarSlet
  9. Stort tillykke!
    42 er en fed alder, ligesom 43 og 44 og 45 og......alle aldrever vel egentlig fede på hver deres måde. ;-)

    SvarSlet
  10. Tillykke med dagen! En kollega siger altid at hvis vejret er dårligt på éns fødselsdag - har man haft det skægt!!

    SvarSlet
  11. Tillykke med dagen, håber du har haft en god dag og dejlig aften!

    SvarSlet
  12. Og hvad, tillykke med dagen! Jeg havde da ofte tænkt hvornår det nu egentlig var, men nu glemmer jeg det da aldring igen. Mindre fed dag at have fødselsdag på for et årti siden, hva?

    Håber du blev fejret ordentligt!
    kram!
    Linda

    SvarSlet
  13. Hjertelig tillykke med dagen.
    Og det er slet ikke dårligt at blive et år ældre..
    - når man overvejer alternativet.

    SvarSlet
  14. - den vinkel var jeg så ikke den første der fik.
    Og, du fortjener slet ikke at få det slået så grundigt fast. Du har jo allerede vænnet til alderen.
    Men at nævne 'så slemt' sammen med 'fødselsdag' er der altså mange der reagerer på.

    SvarSlet
  15. I har helt ret - det er bestemt ikke skidt at blive et år ældre, når man tænker på alternativet!
    Jeg har nydt dagen i fulde drag. Fik fødselsdagssang på arbejde og hyggelige gæster i aften. Nu er jeg træt.....
    Selv om datoen jo er blevet misbrugt, så gør det den jo bare nemmere at huske!
    Tak for alle jeres hilsner. Det er vildt hyggeligt.

    SvarSlet
  16. happy birthday, christine! and that is such a great picture!

    SvarSlet
  17. 42 er vel ingen alder, håber jeg. I dec skal jeg skrive det samme tal.

    tar du livet som det falder,
    går du gennem tidens haller
    altid i din bedste alder
    Gruk

    SvarSlet
  18. Thank you, Dorina

    Henriette - tak. Næh, vi er vel så unge som vi føler os!

    SvarSlet
  19. Jamen, så er du jo svaret på livet, universet og alting!
    Tillykke, tillykke!
    På den efterfølgende post så det ud som om, du blev fejret behørigt!

    SvarSlet
  20. Karen - sådan havde jeg ikke lige tænkt på det, men mange tak. Du har jo ret! Perfekt alder.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails