søndag den 9. september 2012

Helt grønt / All green




Så er forstykke-sekskanten til min hexagon-bluse også færdigt. Det tog temmelig lang tid, for kurset sluttede jo, og det kræver alligevel en del strikketid.... Der er ikke mange, der lige kan se blusen i de to stykker jeg har indtil videre, men mon ikke det kommer? Jeg glæder mig til at få lavet halsen som det næste. Det må da være rimeligt hurtigt!
P.S. Forstykket vejer 57 gram. Har brugt lidt over en tredjedel af garnet nu....

The front hexagon for my hexagon-top is finished. It took quite a while, since my course had ended, and I needed a lot of knitting-time to finish it! Not many people can see anything usable coming from these two hexagons, but I'm sure it will start to look more wearable from now on. I can't wait to knit the neck, which is next. Shouldn't take too long.....

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Spændende projekt du har gang i. Jeg kan nu heller ikke lige se, at det er en bluse, men jeg er da spændt på at se mere. Skøn græsgrøn farve.

    SvarSlet
  2. Jeg kan se det, måske fordi jeg selv sidder med noget der ligner :)
    Lækker farve!

    SvarSlet
  3. Det er rigtig sjovt at strikke, men det tager lidt tid på pind 3!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails