fredag den 21. september 2012

Fanø

I dag er det tid for årets Fanø-tur. Selv om der kun er strikkefestival hvert andet år, så kan man altså godt lave sin egen festival. I år bliver vi 4, og der er hygge-garanti....
F.eks. skal vi da selvfølgelig lave garn-pakkeleg, og som I kan se, er jeg helt klar! Måske ligner papiret lidt for meget juleaften, men det føles næsten også sådan.
Vi skal selvfølgelig forbi samtlige garnbutikker på Fanø (Ja - der er jo hele 3!) og helt klart også en tur forbi Ho strik.
Behøver jeg overhovedet forsøge at forklare jer, hvor meget jeg glæder mig?

Today I'll be going to Fanø after work. I'm so excited! Even though the knitting festival is only held every other year, we just make our own wool festival. This year we will be 4 persons, and there will be loads of "hygge".
As usual, we will have the yarn-dice-game, and as you can see, I'm well prepared! If you think the wrapping paper looks like Christmas, you're quite right. This weekend is almost like Christmas.....
Naturally, we will visit every single yarn-shop on Fanø (there are 3!) and also Ho strik.
I can't even explain how much I'm looking forward to this, but I guess you understand.

10 kommentarer:

  1. Rigtig god tur! Selvfølgelig kan man lave sin egen festival! Jeg tager til Fanø i efterårsferien, så jeg skal lige være sikker på ikke at gå glip af noget: når du taler om 3 garnbutikker, tænker du så på "garngalleriet" (eller noget) i Sønderho, den kæmpe butik med tøj og brugskunst midt på øen og Christel Seifarht i Nordby - eller er der flere?

    SvarSlet
  2. og i næste weekend er der så Webstrik festivallen, jeg glææææder mig!!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Dorthe - det er præcis de tre butikker. Jeg tror den hedder Uldsnedkeren i Sønderho, så er der Christel Seyfarth i Nordby og Kunstladen midt imellem. De har alle en del gode ting!
    Hvis du får mulighed for det, skulle du også køre forbi Ho. Det er meget fantastisk....
    Frida - ja, det er lige om lidt! Jeg håber, I får en rigtig dejlig weekend.

    SvarSlet
  4. Det er da SNYD - festival hvert år - heldige dig.
    Rigtig god tur :))

    SvarSlet
  5. God tur - det lyder som en fornuftig tradition. Håber ikke færgen får overlæs på vejen hjem :-)

    SvarSlet
  6. Vil SÅ gerne til Ho, men jeg er ikke sikker på, at mine medrejsende er af helt samme mening... Det er jo en lille omvej...

    SvarSlet
  7. Tak. Dorthe - du må få overtalt dem!

    SvarSlet
  8. Tak. Dorthe - du må få overtalt dem!

    SvarSlet
  9. lyder som en skøn tradition... jul... hvor ? :-) bare det er bløde pakker er alt godt :-)

    SvarSlet
  10. Det er bare så hyggeligt at tage til Fanø og strikke.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails