tirsdag den 19. december 2023

28

Strømperne blev færdige inden festen var slut. Det var jo virkelig herligt!
Mønsteret hedder Thelonious og er sjovt at strikke. Denne gang til en 6-årig, så jeg tog den mindste størrelse med 56 masker. Det blev rigtig godt. 
Garnet er fra by Kiilerich og er pink med glimmer. Det kan næsten ikke blive flottere!

The socks were done before the party was over. That was really great!
The pattern is called Thelonious and is a really fun knit. This time for a 6 year old, so I picked the smallest size with 56 stitches. They turned out perfect. 
The yarn is from by Kiilerich and it's pink with glitter. It can hardly get any more pretty than this!
Det var en overraskelse da min niece, fødselsdagspigens mor, havde præcis de samme strømper på! Jeg kunne huske jeg strikkede dem, men ikke at det var til hende. 
Det var sjovt! 
Strømperne er strikket på pind 2,5 og vejer sølle 40 gram. Der er nok til et par til.....
Nu mangler jeg kun et enkelt par strømper i år, nemlig dem til mig selv! Det glæder jeg mig til!

It was a surprise when my niece, mother of the birthday girl, wore the exact samt socks! I remember knitting them, but not that they were for her. 
That was really fun! 
The socks are made on size 2.5 mm needles and only weigh 40 grams. I have enough for another pair....
So now I just have to knit one final pair this year - the socks for me! I'm looking forward to that!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails