lørdag den 2. december 2023

Et julemysterie! / A Christmas mystery!

Midt i ugen fik jeg en pakke fra min niece. En kuvert og en gave. Som måtte åbnes 1. december, stod der på kuverten. 
Inde i kuverten fandt jeg det her! En hel masse noder med tal på. En opskrift med en lillebitte del om dagen som jeg så kan strikke! I pakken var der lækkert garn.

In the middle of this week, I had a package from my niece. An envelope and a gift. That could be opened on December 1st.
Inside the envelope I found this! A lot of notes with numbers on. A pattern with a tiny little part every day that I can knit! In the gift was really yummy yarn. 
Den første dags opskriftsbid ser sådan her ud. Man bliver ikke sådan supermeget klogere, vel? 
Tak, Ann Sophie! Jeg glæder mig helt vildt til at se hvad det her ender med! Det bliver en rigtig sjov december. 

The first tiny bit of the pattern looks like this. It's not like you get a lot wiser by this!
Thank you, Ann Sophie! I am so excited to see what this will end up being! It's going to be a really fun December. 

2 kommentarer:

  1. Det lyder da som en rigtig sjov ide- spændende hvad det bliver til ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en vildt sjov ide! og ja - det er så spændende!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails