fredag den 8. december 2023

Om igen / Starting over

Min strikkekalender er overhovedet ikke nem. Men jeg kan nok ikke løbe fra at jeg strikkede forkert fordi jeg var totalt uopmærksom. 
Man kan ikke trevle op - eller, JEG kan ikke i det her mønster! - så derfor måtte jeg starte forfra. 
Den togtur onsdag morgen var den hurtigste togtur nogensinde til gengæld, mens jeg sad fordybet i mønster og strømpepinde. 
Det bliver så flot, og det er SÅ SJOVT!

My knitting calendar is by no means easy. But I will have to admit, though, that I made a mistake because I was not focusing. 
You cannot unravel this - well, I cannot unravel this pattern! - so I had to start over. 
The train ride on Wednesday morning was the fastest train ride ever, thanks to me being totally into the pattern and double pointed needles. 
It is looking really good, and it is SO MUCH FUN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails